Esu tikra, kad dauguma iš mūsų jau žino apie pasaulinę pandemiją, su kuria susiduriame. Koronavirusas (COVID-19) balandžio 15 d. Viršijo 2 000 000 atvejų. Nors šis protrūkis prasidėjo žemyninėje Kinijoje, jis per keletą mėnesių išplito 180 šalyse ir teritorijose. Ši pandemija privertė miestus užsiblokuoti, išaugo skrydžių atšaukimas ir sumažėjo finansų rinkos. Šiuo metu nėra skiepų nuo koronaviruso, tačiau yra keletas priemonių, kurių galite imtis, kad išvengtumėte viruso poveikio ir užkirstumėte kelią jo plitimui.

1. Plaukite savo rankas

Svarbu bent 20 sekundžių dažnai plauti rankas su muilu ir vandeniu, ypač kai vieši viešnagės metu. Jei neturite muilo ir vandens lengvai prieinamų, kita geriausia priemonė yra naudoti rankų higienines priemones, kuriuose yra ne mažiau kaip 60% alkoholio. Venkite kiek įmanoma neliesti savo veido, akių, burnos ir nosies. Čia yra naudingas vaizdo įrašas, kuriame parodyta, kaip tinkamai nusiplauti rankas: https://youtu.be/d914EnpU4Fo

2.Venkite artimo kontakto

Šiuo metu venkite būti susibūrimų vietose. Perpildytos vietos kelia didesnę riziką būti šalia žmonių, kurie gali sirgti, ypač jei jūsų bendruomenėje plinta koronavirusas. Jei viešite viešumoje, būtinai venkite artimo kontakto su sergančiaisiais.

3. KIEKVIENĄ DIENĄ dezinfekuokite „DAŽNO PRISILIETIMO“ PAVIRŠIUS

Tai apima durų rankenas, telefonus, kompiuterius, stalinius stalviršius, tualetus, klaviatūras, stalus, tualetus, maišytuvus, kriaukles, šviesos jungiklius ir kt. Nepamirškite dezinfekuoti tirpalais, kuriuose yra ne mažiau kaip 70% alkoholio, arba EPA patvirtintuose gaminiuose. Norėdami pamatyti EPA patvirtintų naujų virusinių patogenų sąrašą, spustelėkite šią nuorodą: https://www.epa.gov/sites/production/files/2020-03/documents/sars-cov-2-list_03-03- 2020.pdf SUKURKITE IMUNIN IM SISTEMĄ

4. Keli būdai imuninei sistemai sustiprinti yra šie:

Reguliariai sportuokite – stenkitės mankštintis maždaug 3–5 dienas per savaitę. Pratimai padeda sumažinti stresą, o tai taip pat padeda sustiprinti imuninę sistemą. Streso hormonai, tokie kaip kortizolis, gali pakenkti imuninei funkcijai.

Mesti rūkyti – Rūkymas kenkia imuninei sistemai ir daro organizmą mažiau sėkmingą kovojant su liga.

Sumažinkite alkoholio vartojimą – stiprus alkoholio vartojimas iš tikrųjų gali išeikvoti mūsų imunines ląsteles.

Tinkamų maistinių medžiagų valgymas. Svarbu valgyti įvairiapusį maistą, kuriame yra daug skaidulų turinčio maisto, kad pamaitintumėte žarnyno florą – tai padeda reguliuoti mūsų organizmo imuninį atsaką.

Miegokite pakankamai – svarbu kiekvieną naktį miegoti bent 6–8 valandas. Daugybė tyrimų parodė, kad užmigimas sustiprina imuninę sistemą ir pagerina imunines ląsteles, žinomas kaip T ląstelės.

Paimkite tinkamus papildus – „LifePharm“ turi 3 maisto papildus, kurie gali padėti sustiprinti imuninę sistemą: LAMININE, IMMUNE +++ ir DIGESTIVE +++. Tyrimai parodė, kad LAMININE gali sumažinti jūsų streso hormoną, vadinamą kortizoliu. Didelis kortizolio kiekis gali susilpninti jūsų imuninę sistemą. Moksliškai įrodyta, kad IMMUNE +++ padidina baltųjų kraujo kūnelių ir T ląstelių kiekį jūsų kūne ir padeda kovoti su virusais, bakterijomis ir mutavusiomis ląstelėmis. DIGESTIVE +++ palaiko sveikų žarnyno mikrobų gėlių pusiausvyrą, taip pat stiprina imuninę sveikatą. Nusipirkti galima čia: https://mylifepharm.com/DANIELA48/product/immune  

Arba galite kreiptis info@nikole.lt