Taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1 „ Nikole.lt“ ( toliau – Pardavėjas) elektroninėje parduotuvėje ( toliau – Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis „ Nikole.lt“ prekių pirkimo- pardavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).
1.2 Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą „Nikole.lt“ Pardavėjui, jeigu jis nėra susipažinęs su parduotuvės taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms paspausdamas „SUTINKU“. Jeigu Pirkėjas iš dalies ar visiškai nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo elektroniniu būdu „Nikole.lt“ Parduotuvei. Kitu atveju laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
1.3 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Jei pirkėjas vėl pirks, tai reikš jo sutikimą su naujomis Taisyklėmis.

2. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
2.1 Užsakyti prekes „Nikole.lt“ elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali užsiregistruodamas ir įvesdamas registracijoje prašomus duomenis.
2.2 Pirkėjui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numeris, kiti, pristatymui būtini duomenys. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Pirkėjo užsakymu susijusias paslaugas.
2.3 Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

3. PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
3.1 Pirkėjas, išsirinkęs jam siūlomas prekes, suformuoja užsakymų krepšelį.
3.2 Suformavęs prekių krepšelį Pirkėjas suveda būtinus duomenis pasirinktoms prekėms pristatyti: vardą, pavardę, adresą, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Apie teisingą pateiktą ir patvirtintą užsakymą Pirkėjas yra informuojamas el. paštu, kurį nurodė užsakymo formoje.
3.2 Sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, pirkdamas internetu, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

4. PREKIŲ KAINOS, ATSISKAITYMO TVARKA IR TERMINAI
4.1 Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.
4.2 Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali bankiniu pavedimu.
Nesulaukus pavedimo užsakymai yra atšaukiami.
4.3 Pirkėjui užsakius prekę įsipareigojame pristatyti per 4-6 darbo dienas. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti pristatymo terminas.

5. PREKIŲ PRISTATYMAS
5.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, pašto kodą ir tikslų savo telefono numerį.
5.2 Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti prekių pristatymo būdą. Pirkėjas gali rinktis iš šių prekių pristatymo būdų:
5.2.1 Prekės gali būti pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą;
5.2.2 Pirkėjas prekes gali atsiimti iš Pardavėjo parduotuvių.
5.3 Pirkėjui pasirinkus 5.2.1 punkte nurodytą būdą, kurjeris prekių pristatymo laiką suderina su Pirkėju Pirkėjo nurodytu telefono numeriu.
5.4 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5.5 Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjus pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.
5.6 Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.
5.7 Pirkėjui pasirinkus 5.2.2 punkte nurodytą būdą, prekes, kurios yra Pardavėjo parduotuvėje, Pirkėjas gali atsiimti praėjus 1 ( vienai) valandai nuo užsakymo pateikimo momento.
5.8 Pirkėjas, norėdamas prekes atsiimti užsakymo pateikimo dieną, privalo informuoti pardavėją telefono numeriu +370 615 94799 iki 17 ( septynioliktos) valandos. Jei Pirkėjas pageidauja prekes atsiimti ne tą pačią dieną, apie paruoštą siuntą Pirkėjas yra informuojamas elektroniniu paštu. Prekes Pirkėjas privalo atsiimti per 2 (dvi) darbo dienas nuo elektroninio pašto gavimo momento.

6. PIRKĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
6.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje „Nikole.lt“ nustatytomis sąlygomis ir tvarka.
6.2 Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes.
6.3 Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų tikslumą. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo pristatymo ar kitas papildomas išlaidas.
6.4 Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve „Nikole.lt“, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis nepažeidžiant LR teisės aktų.

7. PARDAVĖJO TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
7.1 Jei Pirkėjas bando pakenkti „Nikole.lt“ elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui, pažeidžia savo įsipareigojimus, daro užsakymus, jų neapmoka, su Pirkėju negalima susisiekti nurodytais kontaktais ar kaip kitaip kenkia parduotuvės veiklai, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis „Nikole.lt“ elektronine parduotuve arba atšaukti Pirkėjo užsakymus.
7.2 Pardavėjas pasilieka teisę keisti Parduotuvėje pateiktų prekių kainas, kiekius ar kitą informaciją susijusią su prekėmis.
7.3 Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu pirkėjas nesumoka už prekes.
7.4 Pardavėjas turi teisę Pirkėją informuoti el. paštu apie specialias akcijas, naujienas. Pirkėjas gali bet kada atsisakyti naujienų.
7.5 Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis „Nikole.lt“ elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
7.6 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
7.7 Pardavėjas negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja informuoti ir pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašią prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per keturiolika darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Grąžinti įsigytą prekę ar pakeisti į kitą (modelį, dydį, spalvą) galite per 14 kalendorinių dienų, nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę.
Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo. Prekė negali būti nešiota ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės, neturi būti jokių išvaizdos pakitimų. Grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis. Jeigu prekės yra sugadintos, netvarkingos, nėra pilnos komplektacijos Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių, jų nekeisti ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų.
Prekių keitimas arba grąžinimas atliekamas Pirkėjui susisiekus su „Nikole.lt“ el. parduotuvės darbuotojais ir nurodoma prekės grąžinimo arba keitimo priežastis.
Prekės grąžinamos arba keičiamos Pirkėjo sąskaita šiais būdais:
Prekę atnešti adresu: Ateities g.91, Vilnius, Lt-06324 (PC „ Mandarinas“, pard. „Nikole BTQ“).
Prekę atsiųsti registruotu paštu arba pristatyti per kurjerį, adresu: : Ateities g.91, Vilnius, Lt-06324 (PC „ Mandarinas“, pard. „Nikole BTQ“).

Keičiamas prekes Jums pristatysime – nemokamai!
Pardavėjui gavus grąžinamas prekes ir įvertinus jų kokybę, per 14 ( keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, bus grąžinti pinigai. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.
Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybes preke arba grąžinti sumokėtus pinigus.
Jeigu kils klausimų susisiekite su mumis el.paštu info@nikole.lt arba telefonu +370 698 15922, +370 615 94799